mavipapatya1 Kızlar 1 aydır boğazım ağrıyor 3 kutu antibiyotik bitirdim geçmedi bugün kbb gittim kronik faranjit dedi kültür aldı ilaç falan da vermedi başına gelen var mı nasıl geçecek bu 1 ayı da geçti her türlü yolu denedim yok olmuyor gitmek bilmedi
Emir-sMother Çok geçmiş olsun Ben de çok uzun yıllar çektim ama burun etlerini aldırıp burun kemiğindeki eğriliği düzelttirdikten sonra kurtuldum çok şükür
mavipapatya1 Emir-sMother burun eti dediğiniz geniz eti mi oluyor öyle bişeyden bahsetmedi de var veya yok diye
Emir-sMother mavipapatya1 hayır geniz eti farklı Bilemiyorum farklı nedenler de olabilir tabiki benimki bundan kaynaklıydı Geçmiş olsun tekrardan
Ebru__ Merhaba bende de kronik faranjit olmuştu. Başlarken geçene kadar hergün bir dis yerli sarımsağı küçücük doğrayıp yoğurtla yedim geçti şükür. Yine hastalık başlarken yapıyorum çok iyi geliyor