Nuranemre Kızlar dün 2.ay aşısı olduk ateş çıkmadı ama sadece huzursuzdu bugün de hatta demin yeşil kaka yapmış bu aşıyla mı alakalı yoksa üşüttü mü sizce lütfen yardım edin
Deniz2961 Nuranemre bebeklerin yesıl kaka yapması norml usutse sancısı olur diye dusunuyrm senın yedıgın bırseylede alakalı olbılır kaka rengi
Sedaeva Nuranemre dün bende yaptırdım ama yeşil kaka olmadı havalar soğudu ayaklarını üşütmüş olabilir tekrarlarsa doktorunuza sorun derim