İyi akşamlar herkese👋 Bu parklardaki elektrik çarpması olayına bir çareniz var mı Allah aşkına. Çocuk kayıyor geliyor merdiven çıkacak demiri tutuyo çarpıyo ordan elektrik. Kayıyor geliyo gene çarpıyo. Düştü kaldırayım derken birbirimizi çarptık bide 🤦 Ne yapabilirim bunun için bir fikir verin. Kışın yoktu şu iki gündür var tişört giydiriyorum teni daha açıkta falan diye mi acaba anlamadım ki ben..