vesileipek Merhaba arkadaşlar yeni doğum yaptım bebeği emzirirken canım çok acıyor gögüs uçlarım hep yara olmuş nasıl geçer bi bilginiz var mı
elisa2705 vesileipek Ben hala kullanıyorum asırı iyi bi krem 1 2 sürmede bile direk acısını alıyor ama gümüş kapak ile kullan o kremi daha faydasını göreceksin
birbebis_ vesileipek ben diş cıkarıp dişleyerek yara yaptıgında kullandım 2 kere surdum hemen iyileşti
Mrtannesi Lansinoh tahin yağı ve gumus kapak denedım hiç işe yaramado paranızı bosa vermeyın . Garmastan ve kantaron denememıstım bence bunları deneyebıljrsjnjz
vesileipek birbebis_ o zaman ben kremi bugün alim kullanim çünkü tek bi gögüsle emziriyorum yara olanı emdiremiyorum
ilkimocha Ben herşeyi denedim fayda etmedi zamanla geçti açıkcası ama ılık su ile yıkamak sonra krem sürmek rahatlatıyordu