Bebeğim 5 aylık bugüne kadar sadece anne sütü aldı gelişimi de iyi çok şükür 8 kiloyu geçti 4 gün önce regl oldum ve sanki sutumun azaldığını hissettim sagdim çok az geliyor oğlum mizmizlaniyor bu ara doymuyor mu acaba ne zaman sütüm eski fazlalığına döner bilgisi olan var mi