Canım benim ben ilk sezaryanımı oldum oda çok rahattı çok şükür. Ama eltim herzaman ikinciler çok kolay geçiyo demişti. Hiç gözünü korkutma rabbim yardımcın olsun inşallah. Bol okuyarak gir ameliyata. Zorlandığında rabbi yessir duasını oku mutlaka rabbim hemen yardım ediyo .