obobok Kesinlikle parasına değiyor. Geçen yaz bebeğim 1.5 yasında yoktu. Okadar cok sevdiki yüzmeyi. Kendi kendine tüm havuzu denizi yğzüyordu. Havuzun merdivenlerinden cıkıp geri kolluklarla atlıyordu yada iniyordu. Tek alın ömürlük olsun
KLORAK obobok benim kızım da suyu seviyor ama hep kıyıda seviyor inşallah bu sene o kolluklar sayesinde yüzer
tgcayz KLORAK muadılınvar voit almıştm cok memnun kaldık ama arkadasn oglu catal soktu sagolsun patladı kolluk sonrada taybamboo aldık o da harıka canta ve pompayla geldı. Yarı fıyatı hatta cok daha uygun.
usenmedimyaptimbirvelet Valla bende varda tavsiye eder miyim bilmem Fırttt çıkıveriyo kollardan mesela rabbim korusun havuza sert düşsün kolluklar çıkıyor Biz kaydıraktan kaydık çocuğumun kollukları fırladı bi o yana bi bu yana Ama diğer türlü iyi yukarıda tutuyor bebeği
KLORAK usenmedimyaptimbirvelet nasıl sert düşsün ki daha küçük, zaten hiçbir kolluk onun garantisini vermiyor benim küçükken vardı kolluklarım hatırlıyorum 5 yaşımdaydım o da çıkıyordu
obobok usenmedimyaptimbirvelet aaa çok şaşırdım. Biz kullandık ama hiç o şekilde çıkmadı. Hatta indirdik havasını öyle zor cıktı yani
MamaUygarVibes usenmedimyaptimbirvelet acaba iyi mi sisiremediniz koluna çünkü bizde iki senedir kullanıyoruz ve oğlum zayıf olmasına rağmen kollarını tam kavrıyor kolluklar
KLORAK Yasirefeninannesi aman nelere para veriyoruz 🥲 ama onlara da bakarım, geçen sene 1 yaşındaydı güneşlikli simite binmedi dandik bi kolluk aldık denemek için onu da takmadı bakalım bu sene belki muadil de alırım bilmiyorum
usenmedimyaptimbirvelet KLORAK yani 2-3 kere başıma geldi benim düşmedi ama su kaydırağından kayarken illa bi çıktı 🫣
KLORAK usenmedimyaptimbirvelet güneş kremi sürmeden önce giydirin belki de kolluk kötü degil kreminiz güzel 😂
Tansukiz Yasirefeninannesi ben muadil aldım yeğenimde ondan vardı ciddi fark var çocuk koca havuzda tek başına akşama kadar oynadı muadil çıktı durdu rahatsız etti çocuğu bu yaz alacağım ondan yatırımlık ayrıca tamir kiti falan da var
Denizanasi92 Yasirefeninannesi havuzda güvenli bırakmak için ben veririm verdim de😂 havası kaçınca hala havuzun üstünde duruyor bence verilir
Ballilokmam11 KLORAK amazonda indirime girmişti geçen yıl öyle aldım sepetinize atın bekleyin tr fiyatının yarisinaydi neredeyse