Merhaba arkadaşlar benim şuan 6 ay 13 günlük kızım var ve en son ocak ayının beşinde adet oldum , geçikince bende idrar testi yaptım . Hamileyim .. Veren Allah veriyor kurban olduğum Allahım , ama eşim doğmasını istemiyor, kızımız henüz çok küçük diyor .. sizce ne yapmalıyım kızlar bana düşüncelerinizi aktarabilir misiniz