Kızlar kızım 4ay 9günlük. Kızım hiç emmedi ilk bi ay sağarak 2.ay sağım+mama olarak gittik. 2.ayın ortasında sütüm aşırı azaldı. 3 4günde 90 anca oluyodu bende kestim artık cok yorulmuştum. 2 3 gündür göğüs ucum ıslaklık oluyo arada bende elimden ıslandı falan diye düşündüm demin merak ettim sağdım bu kadar geldi. Tekrar geri gelir mi yoksa sizce tamamen kesilmediği için mi. Rengi de kolostrum gibi sarı baya içimde uzun zamandır durduğu için mi acaba başına gelen var mı. Redim ekleyeceğim