benim kızım sezaryenle doğdu, doğduğunda sütüm henüz gelmediği için mama vermiştik ilk 27 gün memeyi reddetti sadece biberonla beslendi sürekli süt sağıp veriyodum ve artık yetiştiremiyodum. 2 gün boyunca zorladım çok ağladı ama bende inat ettim alıştı çok şükür şuan 6 aylık halen emiyor zaten sütünüz emdikçe artacaktır. biberona alışınca bırakmak istemiyorlar kolay geliyor eğer sütünüz yeterli geliyorsa ısrarla meme vermeye devam edin zor biliyorum ama alışacaktır