cLearQueen pusetin de bebek arabasinin da ergonomisini bozuyor icine koyacaginiz ekstra minder. Sizinkinin markasini bilmiyorum ama ozellikle ust duzey maxi cosi, cybex, bagi, nuna, joie… gibi markalar bu konuda oldukca iyi zaten. Digerinin de kraft, kanz, vb. Markalar da bence ergonomik. Bir pediatrik fizyoterapist olarak cocugun iyi pozisyonlanması benim icin onemli. Minderlerle bunu bozabilirsiniz. Ben joie marka kullaniyorum. 8.5 aylık hala pusetle kullaniyorum. Adamlar icine gerekli minderleri koymuş, arkasina da yazmis ‘cocuk şu kadae kilo olunca minderi cikarin’ diye. Su an 8.4. Kg 70 cm. Mindersiz dümduz pusette yatiyor ve cooook seviyor. Yani Dumduz kullanın. Emniyet kemerini guzel baglayin yeterli.