ballibadem_ ben katlananını kullanıyorum, arkadaşların dediği gibi zor katlanıyor biraz ama ben genelde hem bebek arabası hem globberı bagaja koyduğum için katlıyorum uğraşıp 😅 katlamak için de yine bir kaç parçasını sökmek gerekiyor. Onun dışında gerçekten çok kullanışlı, bebeğim daha rahat etrafı izliyor, sesi çıkmıyor😁