selamunkavlen
Ben ,çorba ,lohusa şerbeti,peynirli börek ve revani tatlısı yapmıştım çiçek yaptırıp gitmiştim revani misafire ikram için , börek de kendi beğenir böreğimi hemen atıştırmalık olur diye idi ,
İkinciye hediyesini alıp gidince de browni kurabiye ve patates salatası yapmıştım ben de aşırı marifetli karı değilim 🤭