Ya dışı pembe yazılı olandan kulllanıyorum siyah koyu beyaz neyse hepsini bir atıyorum pamuklu 800 devir 40 derece 1.30 saat ya da sentetiklere artık çıkmıyo çünkü lekeler vs hoş böyle bile bazen çıkmıyo,beyazlar siyah olmaya başladı renk veriyor ne yapmam lazım? Siz hangi deterjanı kullanıyosunuz değiştirmeyi ya da kendimizie kullandığımız gibi kullanmayı düşündüm ama bi içimde el vermedi içerik yönünden😏😏