Aselduru88 Kızlar bebeğim henüz 7 günlük bianda ağlama krizi geliyor ve o an ne meme nede biberon alıyor göğsüme doğru emmeye yöneliyor ağzıyla aranıp ağlıyor hemde aşırı ağlama krizine giriyor sebebi ne olabilir
One-life Aselduru88 gazı vardır ilk 15 gün olmaması gerekiyor aslında ama istisnalar olabilir. Ağzını da kontrol edin pamukçuk da olabilir. Sözde tecrübeli bi anneyim ama bebeğimin bütün ağzını pamukçuk sarmıştı hep mamadan kaynaklı beyazlık zannediyordum hastanelik olduk. Oda rahatsız edebilir