Kızlar oğlum 1 yaşına girdi aşı için sağlık ocağına gittim hemşire ölçüm yaptı bpyu 81 cm çıktı kilosu 11 boyuna göre kilosu azıcık geride kalmış dedi benim ilk çocuğum zaten prematüre doğdu diye kafama çok takıyorum kilo alması için ne yapmam lazım çok bariz fark var demek mi bu . Doktorumuz iyi diyor hemşire neden öyle dedi başına gelen var mı