Deryaida Merhaba 9 ay kontrolünde bebeğimin demiri düşük çıktı doktor ferrum verdi ama tek olarak iciremedim sabah kahvaltisina kattim şimdi bitti şurup acaba faydası oldu mu yaşayan var mı? Tekrar kan aldırsam mi???
Deryaida Hry-ayhn26 tek iciremedim işte asla yutmuyor geri çıkarıyor 🤷♀️ geri gelmeyin demisti bizim doktor . Sizin ki kac çıkmıştı hatırlıyor musunuz bizim 25 çıkmıştı
Hry-ayhn26 Deryaida bizim ilk başta 0.6 idi ferrum şurupla 20 ye çıktı şuan 20 değeri Mayıs sonuna kadar şurubu kullanmiycaz değeri düşücek mi dusmucek mi ona bakilcak