Deletedmom_216
Bence geneli erken yürüsün diye eskilerin izinden gidiyorlar 🥹
Ben 9 aylıkken yürümüşüm 6.ayda başlamışlar yürütece , annem zararını benden öğrendi öncesinde sorsan yürüteç sayesindeydi.
Ama yürüyeceğim varmış yani ha ne kazandırdı bana hiçbir şey anca böyle konularda dile getiriyorum kimse de alkışlamıyo hahaha