Lilysa bizde sizin gibiyiz. Ben bulunduğum şehirdeki oyun gruplarını beğenmediğim için haftada iki gün başka şehre götürüyordum oğlumu. Yada tüm kıyafetleri organik olmalı, en iyi oyuncaklarla oynamalı, en iyi kitapları almalıyım gibi gibi. Her gün dışarı çıkarırız . Kendimden çok odun verdiğim yerler oluyor ama ben bu halimden çok memnunum yani bu şekilde olduğu içinde oğlum her anlamda yaşıtlarına göre önde giden bir çocuk algıları çok açık. Ben bunun nedenini bizim ona sağladığımız yaşantıya bağlıyorum.☺️