Oğlum dün öğlenden beri ne yese kustu,dün gece 12 gibi uykudan uyanıp yatağa kustu ve ishal olmuş altına kaçırmış gece acile götürdük .Karın filmi çekildi temiz çıktı,kan testi yapıldı biraz enfeksiyon var bağırsaklarında enfeksiyon olabilir dedi,serum takıldı eve geldik uyudu.Gün içinde 1 muz ,1-2 lokma simit ,çubuk kraker ve meyveli yoğurt yedi sadece.İştahı hiç yok ve çok halsiz sürekli yatıyor karnım ağrıyor masaj yap diyor.İshal ve kusma olmadı bugün.Perşembe gününe çocuk doktoruna randevu aldım ama bu durumu yaşayan var mı neler yapabilirim şimdilik evde.Çok üzülüyorum yerinde durmayan çocuğum sadece yatıyor.