sem48 merhaba kusura bakmayın geç gördüm. Bizde özge hanıma gittik ama hiç memnun kalmadık. 2 yaşına girdiğinde tekrar 9 eylülde test yaptırıp Nevin hanıma gitmeyi planlıyoruz. Çünkü testlerimiz negatif gelmişti ama süt ürünleri alerjimiz var. Özel kliniklerde test ücretleri çok yüksek. Biz geçen sene sorduğumuzda her bakılan şey için 1000 tl civarı demişlerdi.