aram14 Oğlum beş ayını doldurmak üzere son günlerde çığlık çığlığa bağırıyor ağlama değil oynarken gülerken bağırıyor altı temiz karnı tok keyfi yerindeyken de bağırıyor normal mi bilmiyorum bu durumu yaşayan var mı 🥺
MayaliHamur aram14 çok normal çığlık atma döneminde kendi sesini keşfediyor bizimkide öyleydi 5. Ayında ve çok güzel tadını çıkarın 😂
bsrz Normal bir durum benim kızımda öyle herşeye bağırırdi sesini yüksek çıkarmayı öğrendiklerinden öyle yapıyorlarmış 😄bende ilk duydugumda şaşırmıştım
aram14 MayaliHamur çok hoşuma gidiyor ama tedirgin oldum biraz ilk çocuğum olduğu için pek bilmiyorum ama içim rahatladı teşekkür ederim kızlar 🥰