gizemaslan79 Merhabalar arkadaşlar 15 günlük bir bebeğim var 5 gündür gaz sancılarıyla mücadele ediyoruz bugün Nurse harveys aldık verdik sabah bir kere dıskılama yaptı bir daha yapmadı korkmalı mıyım ne yapamayalım gaz için önerileriniz nelerdir
kubra11111212 gizemaslan79 nbl probiyotik alabilirsiniz benim kızım da doğuştan itibaren kabızlık vardı bu probiyotik ile geçti şükür
lagerthaa Probiyotik kullanabilirsin bağırsakları gerçekten düzenliyor biz faydasını çok görmüştük tabikii önce doktorunuza danışın.
gizemaslan79 onceuponatime_ bir arkadaşımın önerisiyle Nurse harveys şurup aldım kesinlikle alın aldırın gaz problemini çözdü şükürler olsun
onceuponatime_ gizemaslan79 bize de dün doktorumuz damlasını önerdi nurse harveysin onu kullanmaya başladık
ildemb Merhabalar bende bebeğimde gaz ve kaka problemini çok yaşadım ama Maflor ve zinco damla kullanınca Allah’ın izniyle bu sorunumuz ortadan kalktı