Oğlum 7ay 10 günlük.ilk doğduğu Zamanlar 2 saatte bir gecede emziriyodum uZayan sarılığı vardı 3 aya kadar sürdü.Geceleri uyanıp oturmuyo ama mızırdanıyo memeyi alıp tekrar dalıyo koyuyorum beşiğine.Saat 3-4ten sonra saat başı oluyo.haliyle sersem gibi oluyorum çalışıyorum bide.mamada veriyorum 3 gibi uyandığında.ne önerirsiniz napsam?bunada şükür tabi ama 4saat bile olsa gece kesintisiz yatmak azcık uykumu almak istiyorum :(