gulse23 oğlum şuan 33 aylık ve inanın iki kelimelik cümlesi bile az, kelimeleri de öyle çok çok değil. Psikiyatriye de götürdüm zekasal bir sorun ya da otizm gibi bir sıkıntı gözlemlemediler, gayet sosyal, söyleneni anlayan ve uygulayan, işbirliğine açık, komut alan bir çocuk. Kitap okuyorum, sürekli parka vs götürüyorum, yaşıt arkadaşlarının ya da kuzenlerinin yanına sürekli götürüyorum ama yok konuşmuyor çocuk, konuşmuyor ama her derdini anlatıyor bir şekilde en son doktoru bile siz ne zaman konuşmuşsun diye sordu, babası 3 yaşından sonra konuşmaya başlamış onu söyledim genetik belki de bende bir şey diyemiyorum artık dedi. Tek tavsiyem dışarıya kulaklarınızı tıkayın, kimseyi duymayın, her çocuk özel robot değiller ki hepsi aynı anda aynı şeyleri yapabilsin.