Kızlar bende panik atak var evlenmeden önce hap kullanmıştım evlencek sıra bırakmıştım tam anlamıyla geçmedi 3 senedir kendi kendime atlatmaya çalışıyorum ama şu sıra biraz ihtiyacım var gibi hissediyorum 8 aylık bebeğim var emziriyorum da sadece beni rahatlatacak çok hafif milimli olsada yeter kullansam acaba bebeğime zararı olur mu yeniden doktora gitsem aranızda kullanan var mı ?