Annelerim benim adetime 6 gün var ama dün ve bugün bi damla falan pembe leke geldi yerleşme kanaması falan mı diye düşündüm ( olasılık çok düşük bir ihtimal var ) bugün erken gebelik testi yaptım ama tek çizgi idrarda tek çizgi olup kandan hamile olduğunu öğrenen var mı ?