nnaz24 evet emziriyorum sadece anne sutu aliyor bu aralar 7 gibi kalkmaya basladi 8,5-9 gibide ilk uykuya geciyor uykudan uyaninca veriyorum 10-11 gibi kacta kalkarsa bazen 1 bazen de 2 saat uyuyor belli olmuyor ek gidadan sonra ne zaman isterse o zaman emziriyorum birde aksam yemegini 7 de yiyoruz esim geldiginde o zaman yediriyorum 9 da gece uykusuna geciyoruz yatmadan emziriyorum yani karman corman oldum zaten ne yapsam hergun diye dusunup duruyorum bizimle birlikte yemeye basladigi zamanlara gecsek de teknyemek derdim olsa diyorum iki yemek dusunemiyorum aklima hicbisey gelmiyor🥹