Merhaba arkadaşlar oğlum rotavirüs oldu doktor ge oral verdi 5. Gününde kullandık 4 çay bardağı kadar içti bide bi kere Motis verdim bulantı için sonra sadece göğüs ve karın bölgesinde döküntüler oluştu böyle birşey yaşayan var mı acile gittik tabi ilaçtır deyip Zaditen verdiler dün oldu ilaç verdim akşam sabaha geçmemişti ne kadar sürer bilgisi olan var mı