Çocuğum 3 yaşında. Doğduğundan beri kimseye bırakamadan kendim baktım. Çevremde yardım eden yoktu babası ile biz baktık. Tek bıraktığımız yer oyun yerleriydi. Kreşe başladı ve ilk zamanlar güzel gidiyordu şimdi aşırı derece de anne seni özlüyorum gitmicem diye ağlıyor. Ayrıca hamileyim ve ona söyledim. Karnımı öpüyor. Gün içinde aşırı temas istiyor abartılı. Kollarımı heryerimi öper. Önceden de öperdi ek olarak abarttı. Kardeşi olucak diye gece babasına uyutmayı alıştırıyorum. Gece babasının uyutmasını istemiyor ağlıyor. Bu bağımlılığı nasıl zamanla hafifletebilirim. Hala tek oyun oynamak istemiyor. Vs aynılarını yaşayan varmı? Çözüm nedir?