Arkadaşlar oğlumu bugün (21 aylık ) kedi tırmalamış kolunu , ufacık bir çizik gibi kan vs hiç olmamış annem hemen kolonya falan sürmüş işten gelince bana söyledi hemen baktım öyle derin değil ufacık çizik doktoruna yazdım cilt altına geçmediyse aşıya gerek yok geçtiyse kuduz aşısı olmalı dedi , biz de hemen devlet hastanesine gittik gerekli görürlerse aşı yaptıralım diye orada aşı birimi yoktu başka yere sevk ettiler ama kontrol bile etmiyorlar direkt aşı diyorlar doktor böyle bmyle dedi ben risk aşamam aşı olacaksınız diyor ? Böyle bir durumla karşılaşan var mı ne yapacağımı şaşırdım kedi de mahallenin kedisi ama sokak kedisi ne yapsam bilemiyorum