iremmakkk Kızlar benim bebiş gaz sancıları çekiyor. Tam akşam yemeğine pırasa yapacaktım baktım gaz yapıyomuş. Türlü yapayım dedim, patlıcan gaz yapıyormuş. Yemek yemicez heralde bu gidişle? 😄 Sizler neler yiyorsunuz, gaz yapıyor mu gerçekten
myavocado iremmakkk ay patlıcan da mı gz yapıyormuş 😅 ilk üç ayım, tavuk&pirinc pilavı, köfte&patates ile geçmişti neredeyse.
Rez iremmakkk soğan bile gaz yapar :)) her şeyden az az yiyin kimyon ekleyin yemeklere, bol su için alışır bebek de yavaş yavaş
iremmakkk byzyldz ayy yandık valla ya 😄 süt ürünleri gaz yapıyo diye peynir, yoğurt yemeyi de kesmiştim gerçekten aç kalıcam bu gidişle
byzyldz iremmakkk emziren anne çayı denediniz mi? çok iyi geliyor ilk bikaç hafta günde üç kupa içiyordum (humana marka) yediklerime de az çok dikkat ediyordum tabi su ve yürüyüş de çok önemli (4 lt su içtiğim oluyordu) çok şükür gaz sıkıntısı olmadı öyle aman aman
iremmakkk byzyldz evet o çayı duydum ama denemek nasip olmadı bi türlü. En yakın zamanda alacağım sütü arttıyor diye biliyordum, gazı da önlüyor mu? Benim bebişim reflüsü de var en ufak gazı olunca ıkınırken arka arkaya kusuyor. O yüzden ekstra dikkat etmeye çalışıyorum
byzyldz iremmakkk tabikii zaten doğumdan sonra içtiğim ilk şey su ikincisi o çaydı😅 içmediğim günler kendim cidden sancı çekiyordum süt de artırıyor
iremmakkk mirahmet oohh patlıcan yeşil kabakla bi güzel türlü yaptım bende bu akşam😄😄 son oldu malesef ki şuan
mervee123_ iremmakkk Bir tatlı kaşığı sıcak suya koy 10 dk demlensin sonra süzüp iç ben her akşam içiyorum ben bunu bilmeden tüketiyordum yeni öğrendim çörek otu da iyiymiş
mirahmet iremmakkk tabi bende herseyden kıstım baktım olmuyor alerji testi de yaptım direk süt ve ürünleri kırmızı ete çıktı velhasıl sabah kahvaltıları da peynirsiz geçiyor ek gıdaya başladık keçi sütü ile devam ediyoruz Allah yardımcımız olsun ama gaz varsa ne yaparsanız yapın bişey çözüm değil ne damla ne Kimyon ne diyetler denedim boş kolik bebek koliktir