hasibe04 Hanımlar eşim uzman eşimin babası kanser hastası oldu bizde memlekete dilekçe yazıp tayin istedik babasından dolayı bu tayin döneminde çıkarmı sizce başına bu durum gelen oldumu
metemom_ hasibe04 onaylanma durumuna göre değişir benim bebeğimin tedavisi için istedik vermediler takip gerektirmiyor diye
Seryy_ hasibe04 cenazeye bile aileden biri olmayınca çok zor yolluyorlar bize öyle olmuştu, pek sanmıyorum ama inşallah olur.
Nacafa hasibe04 atamaya esasla oluyor ama şöyle bir şey de var sizin olduğunuz yerde tedaviyi sağlayacak donanımda hastane varsa da kabul etmeyebilirler
ikioglus AnnaKurt haha katılıyorum arkadaşımız kızının tedavisi için Bursa’ya tayin istedi şimdi adıyamanda 😂
emosss__ Geçmiş olsun sanmıyorum tayin için ama yine şans meselesi. Biz depremden dolayı hatayı hatayı istedik ben burdayım diye ama vermediler
ayseayliz hasibe04 Eğer eşinizden başka babasıyla ilgilenecek yakını yoksa çıkabilir. Benim eşimde asker eşimin komutanının annesi kanserdi tayinini memleketine istedi ve oraya gitti. Ama kendisi tek çocuk kardeşi yok babasıda engelliymiş
kardelencicegim hasibe04 atamaya esas raporuyla oluyor diye biliyorum eğer eşinizden başka bakacak kimse yoksa verirler öyle biliyorum
hilalturkmenel hasibe04 babasına heyet raporu alsın, tek çocuksa ve başka bakacak kimse yoksa çıkabilme ihtimali var. Başka çocuk ya da eş varsa çok düşük ihtimal. Allah şifa versin