beyazzkuguu polikistik over yapısı görülmüş olabilir. Bende pcosluyum 18 yaşında tanı koyuldu. Regllerim 3-4 gün gecikmeli olurdu hep. Onun dışında insülin direncim var ve kilo vermekte zorluk çekiyorum. 18 yaşındayken ilk tanıyı pcos yapılı yumurtalık olarak almıştım yumurtalıklarım tam gelişimini tamamlamadığı için. ilerleyen zamanlarda tamamen pcos olarak tanı koyuldu. Tedavisi yok malesef bu bir sendrom. Benim de aşırı kilom yok, hiç tüylenmem olmadı aksine tüysüzümdür. Regllerim genelde düzenlidir. Malesef buna rağmen pcoslu olunabiliyor. Kilo kontrolü şart ne yazık ki.. özellikle karın çevresi yağlanma istenmiyor bu durumda