Birkizannesi123 Kızlar en çok tutulan hangisi bu parmakla basılı tutulan istemiyorum v15 öyleymiş sanırım memnun kalanlar yazabilir mi hangisini kullandığını
CuteBadesMama Birkizannesi123 V15 kullanıyorum ama ilk bir kaç kullanımda, alışana dek zor. Sonrasında yokmuş gibi kullanıyorsunuz. Tabi sizin ilk tercihiniz başka, o yüzden üstte kalsın 🌸
nnoktaa Birkizannesi123 v12 tetiğe basılı tutmak zorunda değilsiniz. On/off mantığıyla çalışıyor. Kullanıyorum çok memnunum. Dyson storeda deneyerek almıştım. Satış temsilcisi de şu an ki modellere kıyasla v12 nin en iyi ürün olduğunu söyleyebilirim demişti.
Ucansupurge Birkizannesi123 V15 kullanıyorum memnunum eksisi ağır olması ve tetik sisteminde çalışması. Aç kapa formatında bir ürün istiyorsan V12 ye bak mutlaka aralarinda ufak farklar var sadece.
koalaanne Birkizannesi123 cok titiz biriyimdir cok makina arastirdm. Yengelermden v12 alanda vardi 15 te ama 8 hafif gayet bir sarjla yetiyor hatta iki kez bile süpürülr pratik Sadece tusa basili tutuytsnz beni hic rahatsiz etmedi
Mrtannesi V15 kullanıyorum ılk aldıgımda ben bunh kullanamam cok agır dıyodum. (Bıleklerım de cok zayıf) dort ay falan oldu cok alıstım yok gıbı şimdi cok memnunum şarjı iyi gidiyor içi de hemen dolmuyor