Berenkeremannssi evet sadece anne sütü ile besleniyor valla bende gaz yapacak diye çoğu şeyi yiyemiyorum(yoğurt sarımsak soğan mercimek baklagiller karnabahar turşu vs) aslında ama sütüm artsın diye elimden geleni yapıyorum birazda sütteki yağ oranıyla alakalı sanırım hangi yiyecekler süte yağ yapar onuda bilmiyorum 😄 tahin helvası çok yiyorum sğtüde arttırıyor tavsiye ederim günlük rezene çayı içiyorum mutlaka kimyonlu..yumurta peynir çok tüketiyorum ve ben sanırım çok aşırı yemek yiyorum 2 saatte bir diyebilirşm çok acıkıyorum napim 🤦😄 bşrde inanılmaz tatlı tüketiyorum şerbetli özellikle..böyle ama aylık 600 - 1000 gr alınması beklenirmiş sizinki nekadar aldı bu rakamların arasındaysa çokta stres yapmayın bence