Emzirmeyi bırakalı yaklaşık 1 ay olacak 10.7 çıkarken 10.2ye kadar düştü yemesi zaten azdı şimdi de idare eder. Bu kadar kilo azalması olduğunu hiç okumamıştım başına gelen var mı böyle bir durum yemesi çok iyi değil idare eder ama çok azalmamış mı bana mı fazla geldi