mervemurat16 15 aylık kızım var bademcikleri iltahaplanmış doktor Rhinfant sprey yazmış ama bu burun spreyi 2 yaş kullanmasın diye yazıyor prospektüste ne yapacağımı şaşırdım.Kullanan oldumu hiç 2 yaş altı bebeğine
aysebb mervemurat16 Ben kullandım 2 kere bu zamana kadar iki ayrı hastalık zamanı. Kızım şuan 18 aylık daha küçüktü tabi kullandığım zaman. İşe yaramıştı bizde bu arada memnun kalmıştım. Sabah akşam veya günde 1 er fıs iki burunada sıkabilirsiniz
Dogacelik mervemurat16 tıkanık burun için sıkılıyor. Tıkalı değilse kullanmayın zaten boşuna. Çoğu ilacın içeriği pek temiz değil zaten. Her hasltalıkta kullandığımız grip ilaçlarında bile kalp krizine sebep olabilir falan yazıyor. Bize de vermişti 14 aylıkken 1 kere kullandım.
haticess0 mervemurat16 13 aylıkken kullandık bir sıkıntı olmadı şu an 15 aylık geçenlerde yine kullandık iyi bir sprey olduğunu düşünüyorum fakat üst üste en fazla 5 gün olmak kaydıyla kullanın doktorumuz öyle demişti etkili bir sprey kılcal damarlara sıkıntı vermemesi açısından
suheyla92 mervemurat16 tikaliysa kullanin rahatlasin bebek. Surekli kullanmadiginiz takdirde bir zarari yok zaten gerekmese doktor vermezdi
mervemurat16 aysebb bizede o şekilde vermiş 1 fıs diye yerine fizyolojik serum mu kullansam dedim alternatif
aysebb mervemurat16 Çok tıkanıklık yaşadığımda sıktım ben birde daha etkili olduğunu düşünüyorum. Birkaç gün kullanmaktan zarar gelmez merak etmeyin. Bende 2 gün falan sıktım
snmsnmm " Sterimar baby "alabilirsinz cocugunuz icin. Ben saglk ocagi ve doktirun verdklerni skmyodum Sterimar baby var onu kullansam olur mu dyodum. Daha iyi olur dyodular :)