Oğlum 3 yaşında 1 aydır tuvalet eğitimi veriyorum cisi hallettik fakat kaka da problem yaşıyoruz kakası geldiğini söylüyor ama tuvalete yapmak istemiyor bez tak diyor ilk günleri beş gün kakasını tuttuğu için kabızlık problemi yaşadık mecburen takıyorum gelince tatlı dille anlatmaya çalışıyorum ama yok bez tak diye ağlıyor kakası gelince böyle durumda olanlar nasıl halletiniz acaba