Huma_kus34 Kızlar bebegınıze ve kendınıze hangı marka güneş kremını kullanıyorsunuz ve treyoldanmı alıyorsunuz yoksa eczanedenmi
artikbiranneyim Huma_kus34 bioderma kullanıyorum bebeğime mutlaka eczaneden alıyorum cünkü sahte ürün cok
ada00 Huma_kus34 bebeğine Bioderma kullandim geçen yaz memnundum bu snee daha almadım güneş kremi, kendime de Bioderma kullanıyorum ama kendini bozmuş pul pul dökülme yaptı güneş kremi arayışındayim bende
beybitolat Huma_kus34 kendim purest kullanıyorum çok memnunum oğluma siveno aldım çok övüldüğü için ama henüz kullanmadık
lotuspatra Ben hem kendim hem bebeğim için ecowell kullanıyorum içeriği çok temiz ve gönül rahatlığıyla sürüyorum ecoshoptan da kolayca bulabilirsin
[silindi] Huma_kus34 bu ara alıcam ben de bayağı araştırdım içeriği ve yapısı ile annenin de bebeğin de kullanabileceği en iyi novera markasını buldum onu alıcam ben de
quence Huma_kus34 siveno vefan formüllü güneş kremi aldım bebeğim süt alerjik olduğu için her ihtimale karşı doktorum önermişti trendyoldan aldım ama resmî siveno satıcısından
101021Can Huma_kus34 ezcaneden geçen sene Mustela aldım aşırı iyi bi krem hem kendimize hemde oğluma kullandık . Bu sene yine alacağız aynı markayı Yıllardır sebamet kullanırdık biz bebek olunca Mustela denedik çok memnun kaldık