İki buçuk aylık bebeğim 20 günde iki defa grip oldu çok üzgünüm
Her ikisinde de banyo yaptırdığımın ertesi gününe denk geldiği için üşüttüm mü acaba dedim ilkinde doktora gitmiştim enfeksiyon demişti üşütmeyle alakası yok demişti
Akşam gene doktora gitsem mi bilmiyorum grip çocuk bol emzirir diyorlar boş hastane ortamına sokmak istemiyorum