Oğlum 28 aylık. Ağzı sürekli açık duruyor o yüzden salyasını sürekli salıyor tutamıyor. Önlük de takmak istemiyor artık. Ne yapıcam ne zaman geçer bu ağız açıklığı neden kaynaklanır. Çok kaygılanıyorum. Doktora götürüyorum geçer diyolar ama bir türlü geçmek bilmedi. Tavsiye verirseniz çok sevinirim