Aselinannesiiii 5aylık kzım yürüteçe 6aydan önce konulmaz diye biliyorum siz ne zaman koydunuz bebişlerinizi?
Ygtek Aselinannesiiii 6 ay 9 günlüğüz dün koydum ilk defa. Bugün yine koydum maşallah oğlum baya yürümeye başladı.
Deletedmom138 Aselinannesiiii hiçbirzaman koymadım oğlum 9,5 aylıkken adım atmaya başladı😊şuan 1 yaşında ve emeklemeyi bıraktı sadece yürüyor
MuhammedAmine Aselinannesiiii ben hiç bir zararını görmedim günde en fazla 1 saat kalıyordu 10 ar dk . 5.5 aylıkken emekledi , 6.5 aylık sıraladı , 11 aylıkken de yürüdü , şu anda 13.5 aylık koşuyor 🙈 Sizin bileceğiniz iş tabi 💁🏻♀️
MHMA Aselinannesiiii Hiç koymadım kaç tane doktora sordum hepsi yürümesini geciktirebileceğini parmak ucunda ilerlemesinin sorun olabileceğini söyledi. İyi ki de koymamışım.
Gamzeciks Aselinannesiiii 7 aylık bir haftadır biniyor. 9 uncu ayından sonra bindirmeyin dedi doktorumuz.