Arkadaşlar aldım iki defadır kullandim talimatlara uygun sadece beyazlatma özelliği iyi beyazlari kar gibi beyaz yaptı ama onun dışında kalmış yemek leleleri zıbında kaka lekeleri kesinlikle çıkarmadı ve 24 saat beklettigim halde 😔kullanan var mı arkadaslar benmi yanlış kullanıyorum 90 ° lik kaynar suya lekenin çokluğuna azlığına göre 1 ölçek veya 2 ölçek bı ölçekte normal tursilden katıyorum suya üzerine çamaşırı katıyorum böyle degilmi