Kızlar bende pembe telgraf çiçeği var ve bilenler bilir arsız ve salkım saçak büyür bende her 6 ayda bir hepsini komple çıkarıp temizleyip toprağı da havalandırıp tekrar geri ekerim. Neyse bugün de çıkarmaya başladım bir kök çektim bu et parçası çıktı toprağın içinden. Kedi getirmesi mümkün değil şöyleki;
1 saksı camın demirlerinde ve yüksekte asılı
2 bu çiçek karmaşık ve kedi dyelim hadi koydu belli olur bozulur toprak dökülür
Ben büyü diyorum ama bi bakarmısınız ayyy 