Bizim de bugun evde 2. Gün 😊 iki büyük sorunumuz var. Birincisi aşırı uykulu olduğu icin emmiyor. Zorluyorum biraz uyandirmaya calisiyorum 3-4 vakum yapip uyuyor tekrar.
İkinci sorun ise sütümü içtiğinde vucudunda 
Bu sekilde kırmızı lekeler cikiyor. Anlam veremedim. Bilen anlayan yorum yapabilir mi?