55340101 Pardon yeni gördüm. Oyle bi yanma hatırlamıyorum. Soğuk iyi geliyordu. Steril bezin üzerine döküp yavas yavaş bezi dokunduruyordum dikislerin üstüne. Sonra uzaktan saç kurutma ile kurutuyordum. Sonrada kremi sürüyordum. Yanma vs gibi durumlar varsa tekrar doktora gorunun isterseniz. Belki mikrop kapmıştır ya da dikişleriniz odem yapmıştır tutmamıştır bi sıkıntı vardır. Ben dikişler yapılırken doktora sormuştum ne kadar sürede geçer diye. Normalde 15 günde falan duserler ama bunyeden bunyeye değişiyor sen 20 gün düşün demişti.Dedigi gibi 15 gün sonra düşmeye başladılar. 20 gune artik hepsi dusmus agrım kalmamıştı. Sizin ki ayrı özel bi durumunuz yoksa cok uzun surmus bi doktora gösterin isterseniz.