birselduru Kızım 2 aylık olmak üzere. Sabah 6 da kalkıyor ve gün boyu 1.5 saat uyanık kalıp uyuyor ama 15-20 dk sadece uyuyor o da sallarsam. Çok yoruluyorum nasıl süreyi uzatabilirim en azından bir uykusunu
yagmurum12 birselduru maalesef biz de en fazla yarım saat uyuyor 3 aylık olacak yarın.. Bir türlü uzatamadım
acemiibirann Bebek arabasıyla dışarı çıkmayı deneyin ben ancak öyle 1 saat uyutabiliyorum perişan olmadan yoksa maks 40 dakika
acemiibirann Bir de bana sessiz karanlıkta uyut dedi herkes asla uyumadı tam tersi sesli kalabalık ortamda şak diye sallamayla uyuyor onu da her zaman bulamıyorum ki nerden insan bulayım eve
arasmom16 Çözüm bulursanız banada söyleyin sabah 6 da mesai bi başlıyo gece 12 ye kadar zorla yarım saat bir saat uyuyor
acemiibirann birselduru erken evet tabi direkt yatırabiliyorsanız olur belki ama güvenli olmayabilir bilemedim puseti sevse çok iyi olurdu dışarda 🥹 bir de ben sessiz ortamda uyutamıyorum ses olunca ona odaklanmayınca daha rahat dalıyor deneyin bir ilginç ama