Biz de 6 ayda infatrini kullanmaya başlamıştık infatrini ayda 300 gram ya da maksimum 400 gram aldırmıştı onun yerine similac yani infatrinin muadili similac yazdırdık similac ile 500 ya da 600 gram almaya başladı raporu değiştirmeden isterseniz similac deneyebilirsiniz birbirlerinin muadili ikisi de ama en önemlisi yemek yemesi karbonhidrat protein alması bu arada bizim de müthiş iştahsızlıgimiz vardı doktor sipraktin yazdı iştahımiz açıldı bu ilacı da doktora danışabilirsiniz