seyma51 dişlerin ayrılması normal evet. Her dişçinin uyduladığı bir yöntem değil ama içerisine tel atılıyor kaymaması adına ve aynı an da plak veriliyor geceleri uyurken takılması için. Benim dişlerimin içerisinde tel olduğu halde ilk gün ki düzlüğü yok, teli ilk çıkardığım da daha nizami güzel duruyordu. Telle nasıl kaydırarak düzeliyor,sonrasında da kayarak bozulabiliyor maalesef. Benim kız kardeşim de de bozulma oldu,dişçimiz aynıydı onda da içeride gizli tel var ama kaydı boya onunkiler benimki o kadar değil çok dikkatli bakılmadığı sürece anlaşılmıyor bile daha çok ben ilk halini bildiğim için ben anlayabiliyorum. Çıkardıktan 2 yıl sonra falan kontrole gittim,plaklarını 1 ay düzenli kullan gel içerisinde ki telleri yenileyelim,kayma oluyor demişti hatta. Plaklarım o an başka şehirde evimde olduğu için böyle bir işlem yaptıramadım. Başka bir dişçiye de görünebilir belki başka önerisi olur.